13 March 2015

Divna priča o kišnom danu / Cute story about rainy day

Uvek se oduševim lepim gestom, nekom sitnicom ili simpatičnom pričom. Današnji dan iako tmuran, ulepšala je jedna priča koju ću vam sad ispričati.




Pre par dana, stigla mi je poruka od jednog dečka da je dobio novogodišnju čestitku iz moje radionice i da mu se svidela i pitao me je da li on može da poruči jednu. Pošto volim povratnu informaciju od ljudi koji dobiju moje čestitke, bila sam oduševljena. Kada radim čestitke za osobe koje poznajem, uvek me najviše interesuje reakcija. Takođe, bila sam oduševljena samom činjenicom da se priča širi i da se ljudima sviđaju čestitke.
Kada sam potvrdno odgovorila, stigla mi je sledeća poruka koju sam prvo pročitala više puta kako bih se još malo divila gestu i ideji koju sam pročitala.

Citiraću vam sada deo poruke, kako bih najvernije prenela ideju i gest.

"Pre par dana drugarica i ja smo otišli do "Ušća", padala je kiša, a ja sam je nagovorio da ostavi kišobran kod ulaza, gde su i svi ostavljali, iako je mislila da će joj neko ukrasti kišobran. Ja sam joj rekao da ću joj kupiti novi kišobran, ako se to desi. I naravno, ukrali su joj kišobran. Dok smo šetali u "Ušću", ne znajući da je kišobran ukraden, na jednom od štandova videla je jedan kišobran koji joj se svideo. Moja ideja je da joj kupim taj kišobran i uz njega da joj poklonim čestitku koja bi na sebi imala kišobran i kapi kiše, ako bi ti to mogla da napraviš."

Njegova drugarica je i moja drugarica, pa je samim tim i bilo lakše odabrati boje i materijale za čestitku, a ona je na kraju izgledala ovako:






Izabrala sam jednostavnu i ni malo napadnu "kišnu" pozadinu, dok se šareni kišobrančić ističe i bojama, a i pozicijom na papiru i van njega. Detalj koji je upotpunio sve je mašnica u jednoj od boja sa kišobrana.

Drugarici se gest veoma svideo, a i čestitka.

Da li vam se sviđa? Koji gest je vas oduševio?

Hvala što čitate,




No comments:

Post a Comment