08 May 2015

Motivacija_citati i knjige

izvor: http://www.smartsandstamina.com/tag/motivation-2/

Ideja za ovaj post je dugo stajala u draftu, pa mislim da je stvarno red da ovaj post bude objavljen. U prethodnom periodu sam ostala bez inspiracije i volje da se potrudim da inspiracija dođe do mene. Ukoliko ste se i sami našli u sličnoj situaciji, možda vam ovaj post bude interesantan :)

U skorijem periodu sam se našla u, meni nepoznatoj situaciji, i nisam imala volje ni za čim. Imala sam ideja, nije da nisam, ali nekako sam bila prilično statična i jednostavno sam "zakucala" u mestu i nisam mogla da se pokrenem. Stalo je sve, obaveze su se gomilale, a ja nisam mogla da izađem na kraj sa njima i jednostavno sam se samo prepustila tom nekom čudnom stanju. Možda je to u nekom trenutku čak i normalno i da nekad i stres i umor deluju na pojavu svega toga. Jedino što nisam najjasnije uspela da razaznam je taj trenutak kada je sve stalo.
U nastavku ću opisati šta mi je pomoglo da se pokrenem :)


izvor: http://www.delfi.rs/_img/artikli/knjige/308/vv/delfi_moj_sistem_uspeha_oskar_selbah.jpg

Više godina (npr. desetak :)), knjiga "Moj sistem uspeha" Oskara Šelbaha stoji na mojoj polici, ali sve do pre malo više od dve godine nikada nije otvorena. Tada sam saznala da i D ima jedno izdanje te knjige i on se bacio na čitanje i dosta stvari odatle počeo da primenjuje. Iako se promene teže primećuju kada sa nekim provodiš puno vremena, promene su bile itekako primetne. Malo po malo, rešila sam i ja da zavirim u tu knjigu i vidim šta tamo piše. 

"Moj sistem uspeha" po poglavljima predstavlja na šta se treba fokusirati kako bi se živelo skladnije, optimističnije i organizovanije i kako poštovati sam sebe i svoje ciljeve.

Skoro sam saznala da je prvo izdanje ove knjige izdato pre skoro 80 godina (samim tim su i neka shvatanja malo staromodnija), i ima 99 izdanja za 77 godina, a smatra se i Biblijom u oblasti poslovne psihologije.


izvor: http://www.vulkani.rs/cached%5Cwww.vulkani.rs%5CImages/KO-CE-SUZE-DA-BRISE-KAD-TE-NE-BUDE-VISE-00000114231.jpg

Na našoj polici novija i, po mom mišljenju, mnogo interesantnija knjiga ovog tipa je "Ko će suze da briše kad te ne bude više" autora čuvene knjige "Kaluđer koji je prodao svog Ferarija" - Robina Šarme. Ovakve knjige meni nikada nisu bile interesantne, mislila sam da je sve to izmišljanje tople vode, dok nisam malo bacila pogled i shvatila da je bitna samo perspektiva iz koje se stvari posmatraju.

I jedna i druga knjiga su lake za čitanje, i mogu se čitati po poglavljima, bez reda, jer je svako poglavlje priča ili savet za sebe. Naziv poglavlja je ujedno i savet koji vam pisac daje.

Jedno od poglavlja je - SAKUPLJAJTE INSPIRATIVNE CITATE. Tada mi je i na pamet pala ideja da napišem ovaj post, jer sam shvatila da imam dobrih motivacionih sličica da podelim, pa u nastavku možete videti motivacione postere koji su uticali na mene.









Da li ste se vi našli nekada u sličnom stanju bez motivacije? I kako ste se pokrenuli?

Hvala što čitate,



p.s.još motivacionih postera možete pogledati na mojoj Pinterest tabli - motivation.

No comments:

Post a Comment