13 July 2015

Simon Says Stamp! paketić #2 + predstavljanje boja




Evo i predstavljanja novog paketića. :) O samom načinu naručivanja sa sajta simonsaysstamp.com sam već pisala OVDE.

Kao što sam već pomenula, čekanje je dugo trajalo, a ono što me je najviše nerviralo je zastoj na našoj carini. Tačnije, duže je stajao na carini nego što mu je bilo potrebno da doputuje iz Amerike. Gde je logika - ne znam, ali bitno je da je stigao. U svom tom čekanju me je dodatno nerviralo to da mi je jedno mastilo iz paketića hitno trebalo, i ustvari je ono pokrenulo celo naručivanje, jer je kod nas nemoguće naći belo mastilo za pečate.

Belo mastilo sam koristila za pozivnice za svadbu koje sam pravila, a njih ću vam uskoro predstaviti.

U paketiću koji sam poručila su se nalazile sledeće stvari:
  • set Simon Says Stamp mastila za pečate
  • Simon Says Stamp Happy and Smile Clear Stamps
  • Rangers Distress Inks by Tim Holtz
Happy and Smile Clear Stamps sam kupila jer sam od nečega morala početi što se tiče pečatiranja, a nisam mogla da se odlučim... Znala sam da hoću pečate koji u sebi sadrže tekst, jer sve mnogo lepše izgleda nego kada se ručno piše. A još uvek nisam na tom nivou lepog pisanja da bih mogla da budem zadovoljna :)
Na sajtu, stvarno ima svega što možete da zamislite, i zato je odluka bila teška, ali nisam pogrešila i već planiram sledeće kupovine.


Pakovanje pečata je otprilike 15x10cm i od kesice su odvojeni plastičnim folijama, koje ih i štite. Pečat koji želite da koristite se odlepi sa podloge i zalepi na tablu za pečatiranje (u mom slučaju Fiskars) i onda se natopi mastilom i ostalo je igra.

Ranger's Distress Inks su mastila koja reaguju sa vodom i prave efekat akvarela, mogu se koristiti kao obična mastila, a sa dodatkom malo vode, stvar se kompletno menja. Kombinacije su neograničene. Boje se jako lepo mešaju, a u sledećem postu ću vam pokazati šta sam sve sa njima napravila. Malo je reći da sam oduševljena.
Izbor boja u prodaji je fenomenalan, ja sam se ovog puta odlučila za 3 "najpotrebnije", a to su: Peacock Feathers, Mustard Seed i Picked Raspberry.



I za kraj vam predstavljam boje Simon Says Stamp mastila koje su se našle u ovom paketu. Prvenstveno nisam imala u planu 7 boja da kupim, ali se ovaj paket boja našao na specijalnoj akciji, i kupila sam ga po ceni od 25$ dok je njegova puna cena 42$, tako da mislim da je ponuda i više nego odlična.



Ovo su boje u pakovanju, a i na papiru:








Boje mi se veoma sviđaju, a i sama tehnika pečatiranja. I dalje isprobavam i istražujem, jer ipak posle samo par isprobavanja ne mogu imati kompletnu sliku o nečemu.

U narednom periodu ćete sigurno moći da vidite dosta čestitki nastalih baš ovom tehnikom.

Kako vam se dopadaju moji noviteti?
Hvala što čitate!


No comments:

Post a Comment