30 August 2015

Šta želim sledeće?



Došao je red da vam predstavim šta je to što bih želela i šta mi stvarno treba kada je pravljenje čestitki u pitanju.

Kao što sam već u prethodnim postovima pominjala, većina stvari koje želim se ne prodaje kod nas, pa tako onda SimonSaysStamp ostaje jedini izbor, kao jedini shop gde je objedinjeno sve što mi se sviđa.

Ono što mi je uvek prvo na listi su mašine i krupnije alatke, dok se lista želja za sitniji materijal (pečati, mastila, šabloni i sl.) uvek menja.

Trenutno prva na listi je Sizzix Big Shot mašina za sečenje raznih oblika i pravljenja tekstura na papiru.
Razlikuje se od Silhouette Portraita, zato što funkcioniše sa šablonima, koji se moraju kupovati. Ne radi na struju, sve što je potrebno je da između plastičnih tabli smestite odgovarajući šablon i vaš papir, stavite u mašinu i okrećete ručicu dok sve ne prođe između dva valjka.


A pravljenje teksture papira se postiže pomoću plastičnih foldera u koje se smesti papir, i zatim provuče kroz mašinu.


Šablona za sečenje i foldera za teksture ima nebrojeno i jako je teško odlučiti se za samo par stvari na početku.

Da vam ne bih kačila slike pojedinačnih stvari koje mi se sviđaju, evo dva linka na kojima možete videti šta to sve ima na SimonSaysStamp...

Šabloni za sečenje

Folderi za teksture

Šta mislite o ovoj spravi?
Da li da se pridruži radionici?

Hvala što čitate,

No comments:

Post a Comment