30 October 2015

Jesenja inspiracija: Šta me pokreće i šta volim

Iako jesen već uveliko traje, baš mi se pisao post na temu jesenje inspiracije. :)
Nekada, kada sam bila mala, omiljena godišnja doba su mi bila leto i zima. Da li zbog školskih raspusta, ne znam... Sada, kada je škola X godina daleko, i deluje kao da je bila u nekom prošlom životu, izmenila su se i moja omiljena godišnja doba, tako da su to definitivno proleće i jesen... Inspirišu me boje, menjanje prirode, i imam više elana za sve.



Volim džempere, rukavice, velike šalove...


Volim kafe sa ukusima, interesantne čajeve i neobične šolje...


Volim razne hrskave kolačiće...


Volim žireve, kestenje, šišarke, lišće...


Volim jabuke, pečene, sveže, u piti, u kolačima, cimet...


Volim selo, pejzaže i sunčane jesenje dane na selu...


Volim ušuškavanje i čitanje knjiga u toplom...


Volim ukrasne sveće...


Volim jesenje boje na noktima...



Volim jesen! A vi?

Hvala što čitate,

*slike iz posta su preuzete sa Pinterest-a

No comments:

Post a Comment