08 October 2016

T&M wedding card


Ovaj post je uleteo preko reda, iako u draftu stoji još 3-4 pripremljena, ali nekako se sve poklopilo da može danas da se objavi, tako da, ko sam ja tu da menjam kockice :)

Šalim se malo, naravno...
Danas ću vam predstaviti jednu čestitku koju sam uradila još letos, ali su slike ostale na aparatu, pa u naletu gužve, i aparat sam zaboravila u nekom budžaku, a kamoli čestitku... Prebacujući slike sa izleta na kome smo bili letos, pre neki dan naišla sam i na slike koje ćete videti, pa sam rešila da ispravim nepravdu nanetu ovoj čestitki.

Čestitka je rađena po narudžbini, a po uzoru na probnu pozivnicu koju sam radila (pisala sam o njoj u ovom postu). Umesto teksta pozivnice trebalo je osmisliti kako da se na unutrašnjosti nađu imena mladenaca, džep za novac i prostor za tekst...


Kad već pomenuh džep za novac, setila sam se da o tome nisam pisala uopšte, niti to predstavila.. Po narudžbini sam počela da pravim unutar čestitki jedan džepić u koji može da se stavi novac, a da opet postoji prostor za tekst. Ideja je došla od toga da ljudi uglavnom poklanjaju novac za venčanja i rođendane, a priznaćete malo je glupo da ako već pravim lepu čestitku, da se novac nađe ubačen sa strane. Zašto ne bi čestitka i na ovaj način zaokružila ceo poklon? Posle malo razrade, došla sam do sistema koji dobro funkcioniše i sada kada god neko poručuje čestitku, ja pitam da li mu je potreban i džepić. :)

Da se vratimo na našu čestitku...
Da bi čestitka izgledala malo elegantnije i da bi se džepić lepo uklopio, umesto vertikalno, prebacila sam je da bude horizontalno okrenuta. Kombinacija boja je belo-koralna, sa kovertom koja na sebi ima efekat vodenih boja. Koralna mašnica i gore pomenuti kalendarčić sa zaokruženim datumom.


Kada odvežemo mašnicu nailazimo na imena mladenaca na "watercolor" koralnom papiru koji je podiže i ispod njega se nalazi džepić i prostor za tekst.


Detalj, uveličani.


Sve u svemu, rezultat je čestitka koja spolja ne odaje šta se u njoj nalazi i šta je sve ušuškano tu.

Da li vam se sviđa?

Krčka se još mnogo ideja za naredni period, hvala vam što čitate iako nisam redovna.
Pišem vam još uskoro :)

No comments:

Post a Comment