16 June 2015

Simon Says Stamp! paketić #1



Dok kuckam ovo, nervoza me ubija iščekujući moj novi paketić naručen takođe sa sajta SimonSaysStamp!. Zato ću vam sada predstaviti moju prvu kupovinu kod njih, a ujedno ću i najaviti šta novo možete očekivati :)



Simon Says Stamp je najveća svetska online prodavnica materijala za paper art, ne znam kako bih ovo prevela na srpski, a da može da opiše sve što obuhvata. Ukratko, na tom sajtu ima sve što mogu da poželim za pravljenje čestitki.


Kada sam pre par godina počela da maštam o tome da i ja pravim čestitke, i kada sam počela da pratim Kristinu Werner, prvo sam se pitala gde se šta može nabaviti, a onda je ona na svom blogu ubacila linkove za svaki od korišćenih proizvoda i tako sam se ja upoznala sa Simonom. :)

Nisam imala nikakvih problema sa poručivanjem, šalju u Srbiju. Poštarina je jedina stavka za koju mi je žao da dajem novac, ali šta je tu je, ako je to trenutno jedini način da dođem do stvari koje su mi potrebne.

Ovo su cene poštarina:


Ja za sada naručujem isključivo u okvirima do 50$, jer mi se ne kocka sa našom carinom :)


U paketiću su se našle sledeće stvarčice:
  • Martha Stewart Scorring Board je tabla za savijanje papira. Iako to tako glupavo zvuči, verujte, za čestitke je prava stvar... Savijanje debljeg papira može da bude prilično nezgodan posao, jer se deblji papiri teško savijaju i često prave neravnu i "krzavu" ivicu. Ja sam se do sad služila nekim tupim nožićem čisto da napravim ivicu po kojoj će se savijati papir. Ovde imate žljebove na tabli, na određenim razdaljinama, i lenjir sa gornje strane i jednu plastičnu alatkicu kojom ustvari malo zarežete papir, i onda ivice budu perfektne.

  • Tonic Mini Rotary Perforator sam kupila jer sam planirala da pravim blokčiće iz kojih bi se cepkali listići po perforaciji. Naći će drugu namenu jer između zasečenih linija nema dovoljno prostora i samim tim se ti listovi ne bi dobro držali. Inače oštriji nožić nisam u životu videla. Ovu sliku kačim čisto da pokažem njegovu veličinu u odnosu na ljudsku ruku.

  • Fiskars Stamp Press je alatka pomoću koje se pečati lakše pozicioniraju i pritiskaju na papir. To će vam biti mnogo jasnije u nekom od sledećih postova kada budem predstavila proces pečatiranja... Jer, čeka se paketić broj 2 :)


Ovo su ukratko moji novi pomoćnici, a detaljnije ću ih opisati i u narednim postovima, jer se svakodnevno družimo, pa da kompletiram mišljenje i pokažem ih u akciji.

Hvala što čitate,


No comments:

Post a Comment