04 January 2017

Srećna Nova godina! / Happy New Year!



Dok se post sa rekapitulacijom 2016. godine krčka, odlučila sam da vam predstavim jednu novogodišnju čestitku koju sam radila po porudžbini.



Pored novogodišnjih koje sam radila, i čestitki za Purity Box, lepo mi se uklopila jedna personalizovana, da malo "odmorim".

Tema je bio robotić i novogodišnji motiv i natpis, ostalo je bilo na meni da odlučim.



Prvo sam napravila robotića, a kako mi se on uklopio lepo sivo sa belim, rešila sam da glavni deo čestitke bude teget.



Naravno, novogodišnja čestitka mora da svetluca, pa sam je napravila da bude "shaker" i to u obliku pahuljice. Unutrašnjost je od srebrnog papira, a šljokice su novogodišnje crvene i zelene sa dodatkom sitnih belih i providnih.

Da li vam se sviđa?
Hvala što čitate,

No comments:

Post a Comment