15 February 2014

Čestitke povodom odlaska u penziju



Pre par nedelja, dobila sam poziv sa ponudom da uradim čestitke povodom odlaska u penziju četvoro ljudi kolektiva jedne institucije. U prvom trenutku sam bila malo zatečena, jer čestitke tog tipa nisam uopšte imala u planu, i iskreno, bio me je strah kako ću uspeti to da savladam...


Takođe, bio mi je zadat i format (A4) koji me je automatski izbacio iz moje zone komfora, jer sam više tip za minijature, čak i kada radim neke skice, uvek se baziram na ćoškove papira i potrebno je puno vremena da se olovka "razleti" po većoj površini.

Kroz razrađivanje ideja, prvo sam ustanovila boje, dok je sam izgled čestitki i dalje bio nedefinisan. Boje su određene da budu smirene, ozbiljne i ne prenapadne, a opet da njihova kombinacija bude dovoljno upečatljiva.

Na kraju sam došla na ideju da svaka čestitka bude različita i da označava trenutno zanimanje svakog od budućih penzionera i ujedno da ih ta čestitka podseća da im je kolektiv zahvalan na poslu koji su za njega obavljali.

Sam dan odlaska u penziju i proslave je bio jedan od glavnih motiva čestitke, kao obeležavanje jednog srećnog dana. 

Čestitke su bile upakovane u posebne koverte, dame su dobile crvene, a gospodin zelenu kovertu. Na koverte su bile zakačene ceduljice sa imenima.

Počećemo prvo od koverti.


 

A čestitke izgledaju ovako




Unutar svake čestitke sa leve strane se nalazi ispisan tekst koji su kolege osmislile, a desna strana je ostavljena prazna kako bi se svi potpisali.

To su bile čestitke povodom odlaska u penziju, a ostale moje radove možete pogledati na FB stranici Jane Doe's Craftroom.

Da li vam se sviđaju čestitke?

Hvala što čitate! :*



3 comments: