29 November 2015

Distress Inks zabava

http://rondapalazzari.typepad.com/helpmeronda/2013/10/weekend-creativity-carved-stamps.html


Najavila sam odavno da ću vam uskoro pokazati Distress Inks i šta se sve sa njima može.
Pripremajući Mikser izložbice detaljno sam ih isprobala i igrala se njima. Gledajući razne tutorijale i načine upotrebe ovih mastila probala sam sama da napravim neke zanimljivosti. Kao što sam pomenula u predstavljanju drugog paketića, ovo su boje koje reaguju sa vodom.

Ono što sam otkrila je da su mogućnosti, paaa... malo je reći neograničene. Oduševilo me je to, što je svaki put drugačiji rezultat. Ja sam postigla mnogo kombinovanjem samo tri boje, a kad sam shvatila kako se lepi efekti postižu, napravila sam spisak za nove boje koje želim :) Mislim da je izbor nijansi veoma primamljiv, i od 56 nijansi koje postoje, teško je izabrati samo par... Pritom, svakog meseca, Tim Holtz (autor ovih boja), predstavlja jednu novu nijansu...

U nastavku pogledajte neke od čestitki gde sam koristila ove boje :)






Uživajte,

No comments:

Post a Comment