01 December 2015

Drugi rođendan Jane Doe's Craftroom-a




Mic po mic, i prođe još jedna godina... Skoro pa brzinom svetlosti, ali kad pogledam unazad, puno stvari je napravljeno u ovih godinu dana.

Danas Jane Doe's Craftroom puni dve godine...
Dve godine je jedan vremenski period u toku koga se izdešavalo mnogo lepih stvari na polju stvaranja novih čestitki, bilo je blokada i vremena kada se nije napravila nijedna, ali sve u svemu, vidi se napredak koji je postignut za ove dve godine.


Decembra 2013. godine nisam mogla da predvidim u kom smeru će se radionica kretati i nisam mogla da predvidim da ću uopšte ovoliko postići. Ponosna sam na sve do sada, na svaki ostvaren kontakt i saradnju, na svako novo poznanstvo i prijateljstvo koje je počelo zbog čestitki, na svaki događaj, svaku sliku koju ste mi poslali i svaku pozitivnu reakciju.


Hvala puno svima koji prate ovaj blog, koji prate Jane Doe's Craftroom Facebook i Instagram, koji komentarišu, lajkuju i interesuju se za čestitke. Činite i pokrećete me da se trudim i stvaram još više i bolje.

Zato neka mi ovogodišnja rođendanska želja bude da upoznam što više vas, da napravim što više čestitki, da pišem što češće o svakodnevnim avanturama u mom hobi životu.


Hvala puno SoSo Sweet timu, koji su uspeli da moju zamisao pretvore u stvarnost i Aleksandru koji je uspeo da uhvati i zabeleži rođendanski trenutak.



No comments:

Post a Comment