23 May 2016

Kako ja to pakujem čestitke?




Ja sam jedna od osoba koje "padaju" na pakovanja i neretko se dešava da pakovanje nekog proizvoda presudi da li ću kupiti taj proizvod ili ne.


Kada je pakovanje mojih proizvoda u pitanju, nisam pravila čestitke dok nisam osmislila kako će pakovanje izgledati.

Da li će to biti samo koverte, kesice ili nešto treće, trebalo je dobro razraditi.

Moje pakovanje je uvek u natur bojama, koverte, kesice, sve je boja natron papira. Iako će nekome na prvi pogled delovati obično, ja sam se našla u toj boji, a i smatram da koju god boju da uklopim uz to, sve će se uklapati.
Takođe uvek mi je cilj da čestitka bude u prvom planu, što sa bojom natron papira uvek mogu da dobijem.


Koverte za moje čestitke su ručno pravljene i imaju moj pečat na sebi. Uz to naravno ide i natron kesica sa istim obeležjem.

Ukoliko radim čestitke po specijalnoj porudžbini i za specijalnu priliku, onda koverte budu u skladu sa celom čestitkom, kao što je slučaj sa čestitkama za venčanje.


Vizit karta je od skora dobila novi izgled. Prešla je na boje novog logoa, ali je dobila natur konopac kako bi se uklopila u celu priču :)
Na ovoj slici možete videti staru i novu vizitku.


Šta mislite o mom pristupu pakovanju?
Hvala što čitate,

No comments:

Post a Comment