14 June 2016

Ljubavna mućkalica ❤



Kao što sam i ranije pominjala, omiljene su mi čestitke po porudžbini... Ima nešto u njima što mi predstavlja izazov, da svaki put pobedim samu sebe i obradujem minimum dve osobe, onu koja poklanja i onu koja dobija poklon.

Tako je bilo i ovaj put.
Lj me je kontaktirala i rekla: "Treba mi čestitka za godišnjicu veze." Pitala sam za detalje i smernice, rekla je: "Mogu inicijali i broj 7, sve ostalo je na tebi."

Tako je i bilo... Prvi put sam napravila čestitku u obliku srca, na njoj je bio ispisan broj 7, koji se nalazio unutar "shaker-a", tako da je ujedno i diskretan, da to bude samo njihovo... Unutrašnjost "shaker-a" je ispunjena crvenim šljokicama u obliku srca, providnim i srebrnim okruglim šljokicama, kao i sa par pastelnih cvetića.

Spoljašnjost "shaker-a" je crveno srce u okviru koga su inicijali LJ&B.

Uz čestitku sam napravila i kovertu odgovarajuće veličine i ukrasila je crvenom organdinskom trakom.

Pogledajte i ostale slike :)





Da li vam se dopada?
Hvala što čitate,

No comments:

Post a Comment