03 July 2016

Čestitke za blizance




Ovih dana se nalazim na relaciji između čestitki za venčanja koje svakodnevno radim (i puno vam hvala što ih poručujete, jer svaka za sebe predstavlja novi izazov) i pozivnica za venčanje za jednu divnu devojku, pa mi je kao lep predah od venčanja došla porudžbina čestitki za blizance, tačnije za dva dečaka.

Nisam htela da napravim dve iste čestitke, jer sam protivnik kupovanja istih stvari blizancima, no to je sad druga tema. :)

Potrebno je da budu shaker i da imaju bebi odelce na sebi.

Moj odgovor na zadatu temu je sledeći


Jedna je skroz plava sa belom unutrašnjosti i plavim, srebrnim i providnim šljokicama raznih veličina. Konstrukcija druge čestitke je ista, boje su rotirane. I unutrašnjosti druge se nalazi akvarel detalj. Šljokice su iste.



Uskoro vam predstavljam i dosta novih čestitki koje sam u međuvremenu radila, ali jednostavno nije bilo vremena da sednem i da pišem... Bitno je da sam stizala sve da fotografišem, jer sam se pre baš nervirala oko toga kada napravim sjajnu čestitku, a ne stignem da je fotografišem... Tako da sam to suzbila i ne dešava se više :)

Hvala što čitate,

No comments:

Post a Comment