06 July 2016

Silver wedding



Nekad imam super slike, čestitku kojom sam prezadovoljna i htela bih da je predstavim, sednem i počnem da pišem i stanem... Jednostavno stanem, jer ne znam šta bih pisala. I zapitam se da li mogu jednostavno samo slike da okačim? :D Ali ne mogu. Ne bi bilo fer ni prema čestitki, ni prema ljudima od kojih sam naišla na oduševljenje, ni prema vama koji čitate (jer kako biste drugačije znali šta je meni bilo u glavi dok sam je pravila), a ne bih bila fer ni prema samoj sebi da ne napišem koju reč o njoj.

Konkretno, čestitka o kojoj ću danas pričati je rađena po porudžbini, za venčanje. Čestitke za venčanja koje su naišle na oduševljenje su bile čestitke sa inicijalima, njih nisam predstavljala ovde, i to sam upravo shvatila, ali ispraviću grešku i predstaviti ih naknadno. Čestitke koje sada postaju sve aktuelnije su "shaker" čestitke, i većina od poslednjih porudžbina se odnosila na njih. 

Cilj čestitke koju danas predstavljam je bio da uklopi obe od gorenavedenih stavki - inicijale i "shaker". Boje su srebrna, crna i bela. Odlučila sam se za minimalističku varijantu.

Osnova je bela, sa crnim okvirom, dok je unutrašnjost za shaker od srebrnog papira. Ispunjena je crnim, providnim i srebrnim šljokicama, raznih oblika i veličina. Dodatno sam je ukrasila mašnom od srebrnog organdina.
Pa da je vidite :)





Da li vam se dopada? :)
Hvala što čitate,


2 comments: