11 August 2016

Bicycle Love



Tu sam, tu sam, nisam na moru... Obaveze me pojedoše :)
Vraćam se polako i sa zakašnjenjem objavljujem novi post...
Danas pišem o još jednom shakeru koji sam radila po porudžbini...

Venčanje, mladenci i svatovi na biciklima, žuto... Sve su to detalji koje sam "uhvatila" u priči i sa pozivnice, kada sam dobila porudžbinu. :) I ove teze koje prikupljam i zapisujem u tom trenutku su i najbitnije za samu izradu, jer se tada najbolje ideje rađaju, a videćete i zašto :)

Čestitka, je većeg formata od mojih "standardnih" 10x10cm, jer se unutar nje nalazi i džepić za novac, koji je bio poklon.
U unutrašnjosti "shakera" su iscrtani bicikli i srcići, i napunjen je raznim oblicima i vrstama šljokica.

Spoljašnji okvir takođe u sebi ima izrezan motiv bicikle, i akvarelom je obojen u žuto.
Tu su se takođe našla i imena mladenaca, na neutralnoj sivoj boji, koja se provlači i kroz pozivnicu.

Finalni "shaker" je ovakav, a ispod vam pokazujem i utiske mladenaca. Kao što sam pre pomenula, lep osećaj mi je kada vidim/čujem reakciju osobe koja je poručila čestitku, ali još lepši je kada i od osobe koja je dobila čestitku dobijem potvrdu da ono što radim ima poentu. :)








Hvala što čitate,

No comments:

Post a Comment