01 November 2016

Počinjeeeee!



Malo po malo, prođe leto, prođoše venčanja, Noć veštica i red je na novogodišnju tematiku u radionici i na blogu. :)

Moram priznati da sam jedva čekala :) Šljokice, svetlucavi papiri, jelkice, zvezdice, novogodišnji printovi, sve me to već mesecima stavlja u novogodišnje raspoloženje, od kada razrađujem skice za ovogodišnju novogodišnju "kolekciju".

Za početak, a i kao najavu novih čestitki pokazujem vam jednu novogodišnju jelkicu, "shaker" čestitku, a ujedno i ukras za jelku :) 








Trenutno ne mogu puno da kažem o tome, krajem meseca će biti zvanično, ali očekuje me jedna lepa novogodišnja saradnja. Deda Mraz mi je pozajmio par svojih vilenjaka i radionica ne spava već danima :) Očekuje vas dosta novih stvari, videćete sve uskoro :)

U narednom periodu vas jednom sedmično očekuje novogodišnji pregled, pored standardnog posta predstavljanja čestitki za ostale povode.

Da li vam se sviđa?

Hvala što čitate,

2 comments:

  1. Baš mi se dopada čestitka :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvalaaa! Baš mi je drago! Ovih dana će biti još novih :)))

      Delete