21 November 2016

Purple wedding card



Sezona venčanja se polako približava kraju, a sa time i čestitke će postati malo proređenije...

Još jedna čestitka za venčanje rađena po porudžbini, ovog puta tematika je ljubičasta.

Ova čestitka mi je mnogo prijala, s ozbirom na to da je ljubičasta moja omiljena boja, i da mi se javila ideja sa "watercolor" pozadinom, a "watercolor" nisam baš toliko često radila u poslednje vreme, pa sam ga se i uželela :)

Čestitka je personalizovana, sa inicijalima mladenaca, i shaker... Ideja mi je bila da odabirom fonta inicijala doprinesem eleganciji koju nosi ljubičasta boja.

Šljokice unutar čestitke su srebrne, ljubičaste, providne i bele... A belom olovkom sam dodala sitne tačkice i srculenca na samoj pozadini.

Na samu čestitku sam dodala tanku bež organdinsku trakicu, kao "final touch". Koverta je čisto bela, sa ljubičastom satenskom trakom.





I za kraj moja omiljena kombinacija za "watercolor" efekat. Distress inks u nijansama Pumice Stone i Dusty Concord.

Da li vam se dopada?
Hvala što čitate,

No comments:

Post a Comment