01 December 2016

Birthdaaaay! Jane Doe's Craftroom is 3!



Kao da je pre par meseci bio taj decembar 2013. godine, a ne pre 3 godine... Da, da, 3 godine je prošlo od kada sam 01. decembra napravila prvu čestitku, kliknula na Create Page na Facebook-u i otvorila blog.


Iako je vreme proletelo, period koji je prošao je dovoljno dug da se vidi napredak.



Svoju prvu čestitku čuvam na vidnom mestu, da podseti koliki je napredak bio i kako može da bude konstantan ukoliko stalno pravim nešto novo. A taj napredak motiviše.



Ove 3 godine su bile jako uzbudljive, lepe, pune novih poznanstava. Drago mi je da su neka od njih prerasla u prava prijateljstva. Želela bih da se zahvalim svima koji su kupovali čestitke, prokomentarisali ih na izložbi, svima koji su mi davali nove ideje, pitali da napravim nešto novo što do tada nije bilo na listi standardnih stvari koje pravim - a postalo je, onima kojima su moje čestitke postale nezaobilazan deo poklona i slavlja, onima koji su imali poverenja u mene da im ulepšam dan venčanja pozivnicama. Želela bih čak da se zahvalim i onima koji su malo "prepisivali" od mene. 

Svi vi dajete neopisivu snagu da čestitke postoje i da ih pravim još lepšim i boljim, da istražujem nove tehnike i da napredujem.

Takođe želela bih da se zahvalim i divnoj Alex So So Sweet*, koja je i ovaj put od moje zamisli napravila ukusna umetnička dela (linkovi ka njenim profilima su ispod teksta).



Hvala vam puno još jednom!

Divni ste!

*cupcakes & cake pops - Alex So So Sweet (facebook, instagram)

No comments:

Post a Comment