31 December 2016

Novogodišnje čestitke_2016



I kao što sam to najavila u prethodnom postu, sada ću predstaviti praznične čestitke koje su bile aktuelne ove godine.

Primetićete da izbor "modela" nije veliki kao prethodnih godina. S jedne strane, smatram da je bolje možda imati manje modela koji su kvalitetni, nego da imam 100 čestitki koje deluju nedovršeno. Sa druge strane, u decembru sam imala i očekivanih i neočekivanih saradnji, tako da je i manjak vremena učinio svoje.

Sve u svemu zadovoljna sam konačnim ishodom, iako bi tu trebalo da se nađe još par modela koje sam zamislila, ali će sačekati neku drugu priliku za izvođenje :)

A sada vas prepuštam slikama...












Primetićete da na slikama ima i nečega što nisu klasične čestitke. Ove godine probala sam da napravim i pakovanja za poklon kartice. Svidelo mi se kako je ispalo probno, pa sam napravila više varijanti.

Za sam kraj, želela bih da vam se zahvalim što ste i ove godine bili uz mene i čitali moj blog, pratili moj rad.
Nadam se da ćete i dalje ostati tu, da će vam se još novih pratilaca pridružiti i da ću vam pružati kvalitetan i interesantan sadržaj.

U novoj godini vam želim sve najlepše. Da ostvarite sve što poželite, da težite boljim i lepšim stvarima, da se ne zatrpavate negativnom energijom koju nam svet svakodnevno servira.

Hvala što čitate! Vidimo se u 2017. godini!

No comments:

Post a Comment