07 December 2016

Purity Box & Jane Doe's Craftroom



U nekom od prethodnih postova sam vam pomenula jednu veliku saradnju o kojoj u tom trenutku nisam htela da pišem, iz prostog razloga što je sve bilo u razradi, pa nije bilo na mestu da pre vremena delim informacije.

Sada kada je sve definisano, mogu sa vama da podelim moju sreću i objavim da je u pitanju saradnja sa Purity Box-om.

Naime, početkom novembra su me kontaktirali sa pitanjem da li bih želela da učestvujem u decembarskom Classic i Kid Box-u.

Nakon veoma kratkog razmišljanja, sam prihvatila i počela da pravim uzorke čestitki koje će se naći u obe kutije.

Za Classic kutiju sam izabrala nežne, pastelne, zimske boje, koje se ujedno slažu sa bojama njihovog logoa.

A za Kid kutiju sam izabrala veseliju kombinaciju boja, prazničnu crvenu i zelenu i logo žirafice Sophie i naravno shaker.






Dakle, drage dame i klinci, ukoliko volite i naručujete Purity Box redovno, ovog meseca ćete imati priliku da dobijete moje čestitke. A ukoliko niste do sada poručivali, pravo je vreme da obradujete sebe ili druge i uživate u prirodnoj kozmetici.

Više informacija o poručivanju i kutijama možete naći na puritybox.rs.

Hvala što čitate,

*fotografije: Purity Box

No comments:

Post a Comment