30 December 2016

Watercolor christmas card



Kako se približavamo kraju godine, obaveze se smiruju, pa samim tim je i malo više vremena za blog.
Gužva je bila tolika, da sam mislila da je ovaj post odavno objavljen, ali tek sad shvatih da je ipak ostao u "draft-u".

Do kraja godine, imaćete priliku da čitate još jedan post, u kome ću predstaviti još neke nove praznične čestitke, a onda se čitamo u 2017. :)

Uvek mi je bila interesantna božikovina, njeni listovi i sjajne bobice. Venčići koji se prave od nje su mi posebno interesantni. Prvi put sam prošle godine kupila jedan takav venčić za dekoraciju. Našao je više primena, od dekoracije na stolu, do kačenja na zid... Sve sam isprobala :)

Ove godine, božikovina je prvo našla mesto na jednoj od čestitki :)





Odlučila sam da podloga bude crna kako bi detalj same božikovine došao do izražaja i ostavio jači utisak.
Na crnu podlogu sam isprskala sitne tačkice zlatnom vodenom bojom.

Obrisi božikovine su nacrtani crnom olovkom, a unutrašnjost sam obojila vodenim bojama. Takođe sam dodala i neke sjajne efekte na same bobice.

Ceo crtež nisam htela da isečem tik uz iscrtanu ivicu već sam ostavila po par milimetara "okvira". Sve ovo sam radila na debelom akvarel papiru, koji ima izraženu teksturu.

Da li vam se dopada?

Hvala što čitate!

No comments:

Post a Comment